Skole Logo

Bodkort

For at indbetale penge på betalingskortet trykkes HER.

Der kan kun anvendes betalingskort i boden. Kortet bliver leveret til skolen når det bestilles.

Når kortet er modtaget, er det aktiveret. Der logges ind med Nem-Id via. ovenstående link. I får en personlig portal, hvor I kan se indbetalinger og barnets forbrug (flere børn kan være i samme portal). Kortet har en chipfunktion uden kode og er personligt med navn. Når kortet bruges vises et billede af barnet på kasseapparatet for at forebygge misbrug. I skal som forældre selv uploade billedet. Hvis kortet mistes, kan I som forældre selv spærre kortet og bestille et nyt via linket.

Systemet er enkelt at bruge og der findes en ”Quick-guide” under ”hjælp”, for at gøre det nemt og hurtigt, at komme i gang. Få mere information om betalingskortet HER.

Har du yderligere spørgsmål til kortet, kan du henvende dig til skolens kontor.

Pr. 19. August 2024 koster det 35 kr, når forældrene bestiller et erstatningskort. Skolen må fortsat ikke bestille erstatningskort.