Skole Logo

Elev

Skolestarter hos os?

Er du kommende skolestarter vil du modtage information omkring skoleindskrivning i E-boks. Skoleindskrivning foregår i løbet af januar måned.

1. Modtager brev om skolestart i e-boks

2. Velkommen i skole - Skoleforvaltningens budskaber om, hvorfor det gode samarbejde mellem skolen og hjemmet er vigtigt for et godt skoleliv.

3. Digital indskrivning - vejledning til indskrivning af dit barn i skole og/eller skolefritidsordning (DUS).

4. Den gode overgang - er information om mål og principper for den gode overgang fra børnehave til skole.

5. Samarbejdsaftale - viser en række aktiviteter der forbereder børnehavebørnenes overgang til skole, og som skole og børnehave gennemfører sammen hen over året før - med konkrete datoer.

6. Håndtering af personoplysninger - læs her om, hvordan vi behandler dine og dit barns personoplysninger.

Skoleskifte?

Hvis du ønsker skoleskifte, kan du kontakte skolens kontor.